Uruselt av Telenor!

Signaturen "EJ" tycker att Telenor tar för lång tid på sig att fixa det som gör att tv-sändningarna inte fungerar.

Signaturen "EJ" tycker att Telenor tar för lång tid på sig att fixa det som gör att tv-sändningarna inte fungerar.

Foto: Gorm Kallestad/NTB/TT

Insändare2022-04-23 07:30
Det här är en insändare. Åsikterna i texten är skribentens egna.

I skrivande stund har vi varit utan tv-sändningar från Telenor i snart en vecka! Detta menar Telenor beror på efterdyningarna av ett strömavbrott på helt annan plats än där vi bor. Jag har anmält detta till dem otaliga gånger under veckan samt ringt och suttit i timmar i telefonköer bara för att få till svar att: ”Våra tekniker jobbar med problemet och det borde vara löst inom någon dag nu”. Någon dag? Om något år menar de väl? 

Jag tror inte någon jobbar med det alls, om de gjorde det så borde väl problemet vara löst nu? Eller? Hur svårt kan det vara? Nu vet jag såklart att det finns större problem i världen än att just jag inte kan se på tv, men det är ju viktigt för många att följa världsläget genom tv:n. Som sagt – uruselt Telenor! Jag kommer avsluta alla abonnemang jag har med Telenor snarast möjligt!